Informatie : Garantie

Garantie:

Algemeen
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van Uw printer voor eventuele probleemoplossingen. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren U ook graag als U een artikel elders heeft aangeschaft.

Een defect artikel ontvangen?
Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met klantenservice@cartridgedirect.nl

Garantietermijn
Per produktgroep verlenen wij de volgende garantie:

Compatible en remanufactured printersupplies
CartridgeDirect geeft 12 maanden garantie op gebreken van de door haar geleverde compatibele cartridges.

Originele printersupplies
Originele printersupplies vallen onder de fabrieksgarantie van de fabrikant van de supplies, CartridgeDirect is in de regel niet verantwoordelijk voor garantieclaimen van door haar geleverde originele printersupplies. De koper dient in de regel garantiegevallen rechtstreeks met de producent te regelen. CartridgeDirect kan van deze voorwaarde afwijken maar is dit niet verplicht.

Stappenplan

Volg de volgende stappen als U een artikel naar ons opstuurt voor garantie:
  • Meldt binnen de garantietermijn u klacht aan klantenservice@cartridgedirect.nl
  • Stuur het defecte artikel binnen 5 werkdagen naar ons op.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als U het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem vermeld te staan. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.